Scroll Top
Klappeijstraat 4 | 4901HE | Oosterhout
ma-do 14:00 tot 01:00 vr: 14:00 tot 02:00 za: 12:00 tot 02:00 zo: 12:00 tot 00:00

Privacybeleid

Ons website-adres is: https://www.cafedebeurs.nl.

Privacybeleid Café de Beurs

Versie :  15 april 2021

Inhoudsopgave:

  • Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van mijn persoonsgegevens?
  • Wanneer is dit privacy beleid van toepassing?
  • Wat zijn persoonsgegevens?
  • Van wie verwerken wij persoonsgegevens en hoe krijgen wij deze gegevens?
  • Welke gegevens verwerken wij van jou, waarvoor gebruiken wij die en hoe lang worden deze bewaard?
  • Met wie worden deze gegevens gedeeld?
  • Waar slaan wij jouw gegevens op?
  • Hoe gaan wij om met gegevens van onze zakelijk en particuliere klanten?
  • Hoe worden jouw gegevens beveiligd?
  • Welke rechten kun jij uitoefenen met betrekking tot jouw gegevens?
  • Vragen?

Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van mijn persoonsgegevens?

Café de Beurs, Klappeijstraat 4-6 , 4901 HE Oosterhout, is de verantwoordelijke voor de verwerking van gegevens zoals beschreven in dit privacy beleid.

Wanneer is dit privacy beleid van toepassing?

Dit privacy beleid is van toepassing op alle persoonsgegevens die Café de Beurs  verwerkt van iedereen die weleens contact heeft (gehad) met Café de Beurs, zoals onze bezoekers, klanten en zakelijke contactpersonen, op alle aan Café de Beurs gerelateerde domeinen.

Wat zijn persoonsgegevens?

Persoonsgegevens zijn alle gegevens die herleidbaar zijn tot jou als individu. Denk maar aan jouw naam, telefoonnummer, adres of e-mailadres. Maar ook gegevens zoals je IP-adres of Café de Beurs  klantnummer zijn persoonsgegevens. En andere gegevens die uniek zijn voor jou, zoals je Café de Beurs  bestelgeschiedenis of surfgedrag.

Van wie verwerken wij persoonsgegevens en hoe krijgen wij deze gegevens?

Wij verwerken de persoonsgegevens van iedereen die direct of indirect contact heeft (gehad) met Café de Beurs, zoals particuliere en zakelijke klanten.

We krijgen de gegevens rechtstreeks van jou, wanneer je onze website bezoekt, een account aanmaakt en bepaalde gegevens invult of wanneer je contact zoekt met onze klantenservice.

In sommige gevallen ontvangen wij gegevens die we krijgen van andere partijen, maar alleen wanneer jij die partijen toestemming hebt gegeven om bepaalde gegevens aan ons te verstrekken.

Welke gegevens verwerken wij van jou, waarvoor gebruiken wij die en hoelang worden deze bewaard?

Gegevens voor het verwerken van jouw bestelling

Als jij iets bestelt, hebben we bepaalde gegevens van je nodig om jouw bestelling te kunnen bezorgen en je op de hoogte te kunnen houden over je bestelling. Ook voor eventuele retouren of reparaties zijn deze gegevens nodig.

Hiervoor verzamelen wij je naam, e-mailadres, bezorgadres(sen), betaalgegevens en je telefoonnummer.

De gegevens zijn nodig om de overeenkomst uit te voeren die je met ons hebt gesloten. Op grond van de wet moeten wij de gegevens gerelateerd aan je bestelling 7 jaar bewaren.

Gegevens in jouw account

In jouw persoonlijke account bewaren we de volgende gegevens: je naam, (bezorg- en woon-/ vestigings-) adres(sen), telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum (als je die hebt opgegeven) en betaalgegevens. De geboortegegevens hebben wij nodig voor de verificatie van aanvragen voor miniatuuronderscheidingen.

In je account bewaren we ook je bestelgeschiedenis inclusief gekozen afleveropties.

Daarnaast slaan wij in je account de door jou opgegeven interesses op, namelijk jouw verlanglijstje, eventuele gekoppelde Café de Beurs  apps en je e-mail- en personalisatievoorkeuren.

Het is onze klantbelofte om het leven van onze klanten makkelijker en leuker te maken. Daarom bewaren wij de gegevens in jouw account zolang je actief klant bij ons bent. Als je 7 jaar niet meer bij ons hebt ingelogd, verwijderen wij al jouw gegevens. Daarnaast kun je op ieder moment een verzoek doen om jouw gegevens te laten verwijderen in je account.

Gegevens over jouw contact met de klantenservice

Je kan tijdens dagelijks van 09:00 tot 17:00  telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Je kunt met ons bellen, 24/7  e-mailen een berichtje sturen via whatsapp. We gebruiken de in jouw account opgeslagen gegevens om met jou contact op te nemen naar aanleiding van jouw vraag of klacht aan ons.

We kunnen je een volgende keer sneller helpen door jouw gegevens te bewaren. De aantekeningen over het klantcontact met ons bewaren wij dan ook zolang je actief klant bij ons bent.

Een telefoongesprek kan worden opgenomen voor trainings- en analysedoeleinden. Wij hebben een gerechtvaardigd belang om deze interacties te gebruiken om onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Wij bewaren het telefoongesprek gedurende 1 maand.

Wanneer je ons een privéberichtje stuurt via whatsapp, worden de berichten maximaal 3 maanden door ons bewaard, of korter als jij het bericht zelf eerder verwijdert.

Gegevens voor een optimale winkelbeleving

Wij hebben een breed assortiment, draaginsignes, miniaturen en batons. Wij willen jou dan ook graag helpen om tussen al deze artikelen te vinden wat je zoekt.

Allereerst zorgen we dat onze website of app goed werkt zodat jij optimaal kunt winkelen. Daarvoor verzamelen we bij een bezoek aan Café de Beurs jouw IP-adres, informatie over je internetbrowser, eventuele taalinstellingen en informatie over de instellingen van het besturingssysteem van de computer of het mobiele toestel waarmee je ons bezoekt.

We zorgen er ook voor dat Café de Beurs zo relevant mogelijk is door onze winkel af te stemmen op jouw persoonlijke voorkeuren. Om dit te kunnen, verzamelen we je zoek-, klik en koopgedrag bij Café de Beurs. Wij gebruiken deze gegevens voor het in kaart brengen van generieke klantpatronen, zodat we die op individueel niveau in kunnen zetten. Daarbij gaat het niet zozeer om de kennis over individuele klanten. Het is onze klantbelofte om het leven van onze klanten makkelijker en leuker te maken. Daarom bewaren wij deze gegevens zolang je actief klant bij ons bent. Als je 7 jaar niet meer bij ons hebt ingelogd, verwijderen wij al jouw gegevens. Als je hierover meer wilt weten en je voorkeur wilt aanpassen verwijzen we je naar je account.

Verbeteren van de winkelbeleving gebaseerd op algemene informatie en verkoopstatistieken

Wanneer je op Café de Beurs een artikel bekijkt, zie je ook andere artikelen die we aanbevelen (bijvoorbeeld onder het kopje “andere suggesties ”). Deze aanbevelingen zijn gebaseerd op het artikel of de categorie waar je op dat moment naar kijkt. Op basis van statistieken weten we dat klanten die dat artikel kochten, ook geïnteresseerd waren in de andere artikelen. Deze aanbevelingen zijn niet persoonlijk: iedereen die dat artikel bekijkt, ziet dezelfde aanbevelingen. Als je zoekt naar een bepaald draaginsigne, ziet iedereen hetzelfde vergelijkbare miniatuur en omgekeerd. Of we laten je op basis van je zoekopdracht zien wat andere gebruikers zochten. Deze vorm van het verbeteren van je winkelervaring zie je ook in een fysieke winkels. Zo staan artikelen van hetzelfde type of die bij elkaar horen meestal bij elkaar. En de verkoper weet ook wat populair is en wat andere klanten kochten toen ze met dezelfde vraag in de winkel kwamen.

Personalisatie op basis van jouw accountgegevens en zoek-, surf- en aankoopgeschiedenis bij Café de Beurs.

Als we weten wie je bent (dan zie je bovenaan op de homepage je gebruikersnaam), kunnen we de winkel voor jou nog persoonlijker maken. Net als in je favoriete fysieke winkel. De winkelbediende kent je en kan op basis van je vorige aankopen en interesses goede aanbevelingen doen.

Net als die winkelbediende doen ook wij aanbevelingen. We kijken naar wat je eerder bij ons zocht of kocht, wat er op je verlanglijst staat en welke interesses je toonde door bepaalde artikelen te bekijken in onze winkel. Dus het boek dat je net hebt gekocht, geven we dan níet als leestip. Wij doen dat op basis van jouw surf-, zoek- en aankoopgedrag. We kijken daarbij niet langer dan twee jaar terug. Deze gegevens verzamelen we op basis van cookietechnieken, je IP-adres en het unieke nummer dat gekoppeld is aan het mobiele apparaat waarmee je surft.

Wat we niet doen is deze gegevens gebruiken om jou bij je bezoek aan Café de Beurs andere prijzen te tonen dan aan andere klanten. Het kan wel voorkomen dat als je ons opnieuw bezoekt we de prijs van sommige producten inmiddels hebben aangepast.

Wij hebben een belang bij het toepassen van deze personalisatie, namelijk om jouw leven makkelijker en onze winkel beter te maken. Je vindt sneller wat je zoekt en wordt niet gestoord met artikelen en categorieën die niet relevant voor je zijn. Als je gepersonaliseerde aanbevelingen niet op prijs stelt, kun je ze uitzetten in je account.

Zelf ingestelde voorkeuren

Op verschillende plekken kun je zelf je voorkeuren bij ons aangeven. Zo kun je bijvoorbeeld ergens van op de hoogte gehouden willen worden of artikelen op je verlanglijstje zetten. Ook als er een nieuw artikel wordt toegevoegd kun je daar vooraf alvast op intekenen. Deze voorkeuren kun je te allen tijde zelf uitzetten.

Gegevens voor marketing

Gepersonaliseerde e-mails en pushnotificaties

We hebben geregeld aanbiedingen, speciale acties en nieuwtjes die we met je willen delen. We delen die graag via mail of, als je de Café de Beurs  app gebruikt, via pushnotificaties. Als je bij ons een account hebt en één of meerdere bestellingen hebt geplaatst, e-mailen we je (en/of sturen we je pushnotificaties met) suggesties, informatie over onze artikelen en diensten op basis van je aankopen en reviewverzoeken, tenzij je hebt aangegeven dat niet wenselijk te vinden. Als je ons daarvoor toestemming geeft, kunnen wij jou ook andere informatie mailen of je daarover pushnotificaties sturen, zoals aanbiedingen, algemene winacties of persoonlijke aanbevelingen en informatie. Deze persoonlijke aanbevelingen zijn gebaseerd op je aankopen en bezoekgeschiedenis van maximaal 2 jaar geleden om op deze manier de inhoud van dergelijke berichten interessanter voor je te maken. Als je dit soort informatie liever niet ontvangt, kun je je meteen afmelden voor deze e-mails in je account Je kan in het instellingen menu van de Café de Beurs  app ook pushnotificaties uitzetten.

Gepersonaliseerde advertenties

Wij, onze advertentienetwerken en mediabureaus kunnen je advertenties tonen op Café de Beurs. Dat gebeurt op basis van je eerdere bezoeken aan onze website. Je surf, zoek-, en koopgedrag worden verzameld op basis van cookietechnieken, je IP-adres en het advertentienummer dat gekoppeld is aan het apparaat waarmee je surft. Wij doen dit alleen als je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies. Voor cookies geldt een beperkte bewaartermijn en die termijn verschilt per cookie. 

Gegevens uit klantonderzoeken

We zijn voortdurend bezig onze dienstverlening te verbeteren en nog beter te laten aansluiten op wat klanten willen. Daarom kunnen we je gegevens (klant ID en e-mailadres) gebruiken om je uit te nodigen voor een vrijblijvend klant- of marktonderzoek. Deze onderzoeken kunnen wij ook door derden laten uitvoeren. Op deze manier help je onze winkel nog beter te worden.

Deelname aan een klant- of marktonderzoek is geheel vrijwillig. Jij beslist zelf of je mee wilt doen aan het onderzoek. Hoelang jouw gegevens gekoppeld aan de uitslagen van het klant- of marktonderzoek worden bewaard, varieert per onderzoek. Wij verwijderen alle naar jou herleidbare gegevens zodra het onderzoek definitief is afgerond.

Analyse

Wij analyseren inzichten uit klant- en marktonderzoek en klik- en koopgedrag om inzicht in onze klanten en hun gebruik van onze diensten te verkrijgen. Ook maken we gebruik van segmentatiegegevens. Wij kunnen deze gegevens onder meer gebruiken voor onze merkpositionering, om onze services te verbeteren en om onze campagnes te optimaliseren. Wij zorgen ervoor dat al onze analyses alleen op geaggregeerd niveau worden gerapporteerd. Dit betekent dat de resultaten op geen enkele wijze tot individuele klanten zijn te herleiden en niet worden gebruikt voor gepersonaliseerde uitingen. Dit doen wij vanuit ons gerechtvaardigd belang.

Gegevens voor reviews & vraag- en antwoord

We zijn dol op reviews. En onze klanten ook. Want reviews helpen om te vinden wat je zoekt.

Als je een review schrijft, kies jij of je persoonlijke gegevens of je naam zichtbaar zijn voor andere bezoekers. Je kunt ook een alias gebruiken. Ook kun je aangeven of wij over je review contact met je mogen opnemen.

Wij plaatsen reviews alleen met jouw toestemming. Omdat reviews lang waardevol zijn voor klanten, bewaren we een review totdat jij van ons vraagt de review te verwijderen of tot het moment dat de review door ons wordt verwijderd op grond van de reviewvoorwaarden.

Gegevens om fraude tegen te gaan

Op beveiligingsincidenten en fraude zit niemand te wachten, wij ook niet. Daarom gebruiken wij persoonsgegevens (waaronder IP-adressen en zoek, surf- en koopgedrag) om ongeautoriseerde toegang en fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Hiervoor kunnen wij eveneens gebruik maken van de diensten van externe dienstverleners.

Distributie- en logistieke partners

Om jouw bestelling te kunnen afwikkelen, werken wij samen met distributiepartners. Deze partijen ontvangen jouw klantnummer, bestelnummer, naam en bezorgadres om te zorgen dat ze jouw pakketje op de juiste manier kunnen verwerken.

Ook werken we samen met verschillende logistieke partners, zoals PostNL. Onze logistieke partners krijgen van ons jouw naam en bezorgadres. Deze informatie hebben ze nodig om jouw pakketje op het door jou gekozen adres af te leveren.

De overheid

Soms moeten wij persoonsgegevens doorgeven aan de overheid. Dit kan zich allereerst voordoen als bepaalde overheidsinstellingen deze gegevens nodig hebben voor de uitvoering van hun taken, zoals de Belastingdienst. Ook kan de politie of justitie bepaalde gegevens nodig hebben in het geval van fraude of misbruik. Tot slot kunnen bepaalde toezichthouders toegang tot persoonsgegevens krijgen in het kader van een onderzoek.

Alleen op jouw verzoek: met andere bedrijven

Als jij dat wilt, geven we je persoonsgegevens ook aan andere bedrijven door, bijvoorbeeld als een van onze commerciële partners een aanbieding heeft voor klanten van Café de Beurs . Dit doen wij dan alleen met jouw uitdrukkelijke toestemming.

Hoe gaan wij om met gegevens van onze particuliere en zakelijke klanten?

Met gegevens van onze particuliere en zakelijke klanten gaan wij zorgvuldig om.  

Waar slaan wij jouw gegevens op?

Wij slaan jouw gegevens op binnen de Europese Economische Ruimte (“EER”).

Hoe worden jouw gegevens beveiligd?

Café de Beurs neemt veel maatregelen om jouw persoonsgegevens te beveiligen. Zowel op organisatorisch als technisch gebied. Wij hebben een groep specialisten in huis die dagelijks werken aan het beveiligen van onze systemen en het zoeken naar kwetsbaarheden. Door een strenge toegangscontrole zorgen wij dat jouw persoonsgegevens alleen toegankelijk zijn voor medewerkers waarvoor het noodzakelijk is dat zij daarmee werken. Daarnaast laten we bij Café de Beurs regelmatig onze beveiliging toetsen door externe experts. Geven we jouw gegevens aan iemand anders? Dan eisen we dat die ander net zo zorgvuldig met jouw gegevens omgaat als wij. Mocht je het gevoel hebben dat dit niet gebeurt, laat het ons dan weten via onze klantenservice.

Welke rechten kun jij uitoefenen met betrekking tot jouw gegevens?

Recht op informatie

Jij hebt het recht op een begrijpelijke en transparante uitleg over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan en welke rechten jij in dat verband kan uitoefenen. In dit privacybeleid hebben wij daarom uitgebreid uitgelegd welke gegevens wij van jou verzamelen en hoe wij met jouw gegevens omgaan.

Recht op inzage

Jij hebt het recht om te allen tijde inzage van ons te vragen in de gegevens die wij over jou beschikbaar hebben. Je kunt dat per mail aanvragen. Aanvragen verwerken wij binnen uiterlijk 30 dagen.

Recht op correctie

Jij hebt het recht om jouw persoonsgegevens te laten corrigeren als deze onjuist of verouderd zijn en/of om ze te laten aanvullen als ze onvolledig zijn. Dit kun je 24/7 doen in je account.

Recht om bezwaar te maken

Jij hebt het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw gegevens als jij het niet eens bent met de manier waarop we jouw persoonsgegevens verwerken. Dit recht geldt voor de gegevens die wij gebruiken voor direct marketing. Zo kun je ons vragen om jouw gegevens niet langer te gebruiken voor gepersonaliseerde aanbevelingen op de website. Dit kun je zelf regelen in je account. Daarnaast geldt dit recht ook voor andere gegevens die we van je gebruiken op basis van ons gerechtvaardigd belang. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen dat we de gegevens over je surf- en zoekgedrag vergeten en blijven vergeten. Ook dit kun je zelf regelen in je account. Aanvragen verwerken wij binnen uiterlijk 30 dagen.

Recht op dataportabiliteit

Jij hebt het recht om gegevens die jij aan ons hebt gegeven in het kader van de overeenkomst(en) die je met ons hebt gesloten te ontvangen in een machine-leesbaar formaat, zodat jij deze gegevens kan bewaren in een database van jou of van een andere partij. Dit betreffen jouw naam-, adres- en woonplaatsgegevens en bestelgeschiedenis. Wij bieden jou de mogelijkheid om deze gegevens in een machine-leesbaar formaat te downloaden in account.

Recht op beperking

Jij hebt het recht om beperking van de verwerking van jouw gegevens te verzoeken. Dit betekent dat wij jouw gegevens mogen bewaren maar niet gebruiken. Dit recht ontstaat in een aantal gevallen. Als je van mening bent dat hier sprake van is, kun je contact met ons opnemen via de klantenservice.

Recht om vergeten te worden/verzoek om account te verwijderen

Jij hebt het recht om ons te verzoeken om alle gegevens die wij van jou hebben te verwijderen. Wanneer jij een verzoek indient om jouw account te verwijderen, zullen wij gegevens verwijderen die tot jou herleidbaar zijn behalve de gegevens die wij op basis van de wet moeten of mogen bewaren. Wij bieden jou de mogelijkheid om een verzoek per mail in te dienen.  

Recht om een klacht in te dienen

Jij hebt het recht om een klacht in te dienen over de wijze waarop wij met jouw gegevens omgaan. Wanneer jij een klacht hebt, dan lossen wij dat het liefst zelf met je op. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.  Tot slot heb je het recht om je met jouw klacht te wenden tot de Autoriteit Persoonsgegevens.

Vragen?

Als je nog vragen hebt over de wijze waarop Café de Beurs  met persoonsgegevens omgaat, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.

Cookiebeleid van Café de Beurs

Versie van 15 aptil 2021

Café de Beurs maakt gebruik van cookies en overige technieken zoals web beacons en SDK’s op zijn webwinkel en aanverwante sites (hierna de ‘webwinkel’). Omdat wij jouw privacy willen waarborgen én de gebruiksvriendelijkheid van je bezoek(en) aan onze webwinkel willen verbeteren, vinden wij het belangrijk dat je weet hoe en waarom wij cookies gebruiken. Hieronder geven wij je zoveel mogelijk informatie over het gebruik van deze technieken, waaronder cookies door Café de Beurs. Hier kun je ook jouw cookie instellingen beheren.

Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van je gegevens?

Café de Beurs, Klappeijstraat 4-6, 4901 HE Oosterhout, is de verantwoordelijke voor de verwerking van gegevens zoals beschreven in dit cookiebeleid. Dit cookiebeleid is van toepassing op alle aan Café de Beurs  gerelateerde domeinen.

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine, eenvoudige tekstbestandjes die jouw computer of mobiele apparaat opslaat wanneer je onze webwinkel gebruikt. Er zijn daarnaast ook cookie-achtige technieken waarmee dezelfde resultaten worden behaald.

Wat zijn de overige cookie-achtige technieken?

Web beacons, Local en Session Storage en SDK’s zijn standaard internettechnieken die er soms samen met cookies voor zorgen dat een systeem informatie kan verzamelen en vervolgens kan versturen. Cookies en overige technieken worden gebruikt bij alle bestaande webwinkels. Door gebruik te maken van cookies en andere technieken zorgen wij er bijvoorbeeld voor dat:

  • Het surfen in de webwinkel van Café de Beurs  leuker en makkelijker voor je wordt;
  • Je bij jouw bezoek aan onze webwinkel niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren;
  • We je speciale functionaliteiten kunnen aanbieden zoals de verlanglijst of je winkelwagentje;
  • We kunnen meten hoe onze webwinkel wordt gebruikt en waar we deze nog kunnen verbeteren;
  • We je advertenties en aanbevelingen kunnen tonen op basis van jouw interesses;
  • We kunnen herkennen welk apparaat je gebruikt als je bij ons op bezoek bent;
  • We kunnen (laten) registreren hoe vaak een advertentie wordt vertoond om zo de advertenties beter op je behoeften en interesses af te stemmen en te voorkomen dat je steeds dezelfde advertentie ziet.

Welke cookies gebruiken wij? In het kort:

Functionele cookies of noodzakelijke cookies

Functionele cookies zorgen ervoor dat onze webwinkel correct functioneert. Denk bijvoorbeeld aan functionaliteiten zoals een artikel in je winkelwagentje leggen of je bestelling betalen.

Analytische cookies

Met analytische cookies verzamelen wij met hulp van derden statistieken over hoe onze webwinkel gebruikt wordt. Door het websitegebruik te meten, kunnen we onze winkel blijven verbeteren in het voordeel van onze gebruikers.

Marketingcookies

Wij plaatsen marketingcookies op onze webwinkel. Ook derde partijen kunnen marketingcookies plaatsen op onze webwinkel. Wij plaatsen ook marketingcookies op websites van derden. De informatie uit deze marketingcookies kunnen wij met elkaar combineren. Dit doen we zodat we jou op basis van je online surf-, zoek- en koopgedrag zo relevant mogelijke aanbiedingen kunnen doen. Met deze marketingcookies houden we ook bij welke advertenties je hebt gezien.

Functionele of noodzakelijke cookies

Functionele of noodzakelijke cookies zorgen ervoor dat de webwinkel van Café de Beurs  goed functioneert. Denk hierbij aan:

  • Het onthouden en bewaren van de artikelen die jij aan jouw verlanglijstlijst toevoegt;
  • Het geven van een melding bij een niet-afgeronde bestelling zodat je de artikelen in het winkelwagentje niet kwijtraakt;
  • Opgeslagen browserinstellingen zodat je onze webwinkel optimaal op jouw beeldscherm kunt bekijken;
  • De mogelijkheid je inloggegevens op te slaan zodat je deze niet iedere keer opnieuw hoeft in te voeren;
  • De mogelijkheid om te reageren op berichten in onze webwinkel;
  • Een gelijkmatige belasting van de website zodat die goed bereikbaar is en optimaal blijft werken;
  • Het opsporen van mogelijk misbruik of mogelijke problemen in onze webwinkel, door bijvoorbeeld opeenvolgende mislukte inlogpogingen te registreren.

Analytische cookies

Wij gebruiken, met behulp van derden, analytische cookies om het winkelgebruik te onderzoeken. Deze statistieken geven ons onder meer inzicht in hoe vaak we worden bezocht en waar we onze webwinkel kunnen verbeteren. Zo kunnen wij de ervaring met onze webwinkel voortdurend optimaliseren. Onder meer de volgende gegevens worden opgeslagen:

  • Het IP-adres dat anoniem wordt gemaakt;
  • Technische kenmerken, zoals de browser die je gebruikt (zoals Chrome, Safari of Firefox), de resolutie van je computerscherm, je taalvoorkeur en welk apparaat je gebruikt;
  • Vanaf welke pagina je op de webwinkel bent gekomen;
  • Wanneer en hoelang je de webwinkel bezoekt of gebruikt;
  • Of je gebruikmaakt van functionaliteiten van de webwinkel. Bijvoorbeeld het maken van een verlanglijstje, het plaatsen van een bestelling of het bekijken van eerdere aankopen;
  • Welke pagina’s je bezoekt in onze webwinkel.

Deze cookies gebruiken wij bijvoorbeeld om:

  • Bij te houden wat het aantal bezoekers van onze webwinkel is;
  • Te meten hoelang een bezoek duurt;
  • Te bepalen in welke volgorde een bezoeker de verschillende pagina’s van onze webwinkel bezoekt.

Marketingcookies

In onze webwinkel zie je aanbevelingen, promoties en advertenties van onszelf . Om deze aanbevelingen, promoties en advertenties relevant te houden, gebruiken wij cookies. Deze marketingcookies maken het mogelijk dat:

  • we kunnen bijhouden welke advertenties je al hebt gezien;
  • we kunnen bijhouden hoe vaak je een advertentie al hebt gezien;
  • we kunnen voorkomen dat je steeds dezelfde advertentie te zien krijgt;
  • we kunnen bijhouden of je op de advertenties klikt;
  • we kunnen bijhouden of je bestellingen plaatst nadat je een advertentie hebt gezien of erop hebt geklikt;
  • we jouw online surf-, zoek-, en koopgedrag kunnen combineren ongeacht van welk apparaat je gebruikmaakt;
  • we door het combineren van deze kenmerken jouw advertentie-interesse inschatten en de advertenties die we aan je tonen in onze webwinkel.

Wij maken alleen gebruik van marketingcookies als je hiervoor toestemming hebt gegeven. Geef je geen toestemming dan worden er nog steeds advertenties getoond, maar zijn dit willekeurige advertenties. Je kunt hieronder je keuze maken.

Browserinstellingen

Als je niet wilt dat websites cookies op jouw computer kunnen opslaan, kun je je browserinstellingen aanpassen. Je krijgt dan een waarschuwing voordat er cookies worden geplaatst. Je kunt je instellingen ook zo aanpassen dat je browser alle cookies of alleen cookies van derde partijen weigert. Ook cookies die al geplaatst zijn, kun je verwijderen. Let erop dat je de instellingen apart moet aanpassen voor elke browser op elk apparaat dat je gebruikt. Wij willen je erop attenderen dat als je geen gebruik wilt maken van cookies, wij helaas niet kunnen garanderen dat onze webwinkel goed werkt. Het kan zijn dat enkele functies van de webwinkel verloren gaan of dat je bepaalde pagina’s zelfs helemaal niet meer kunt zien. Daarnaast betekent het weigeren van cookies ook niet dat je geen advertenties meer te zien krijgt. De advertenties zijn dan alleen niet meer aangepast aan jouw interesses en worden vaker herhaald. Hoe je je instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser.

Cookiehistorie verwijderen

Wanneer je de cookiehistorie wilt verwijderen, dan kan dat voor de verschillende browsers elk op hun eigen manier.

Slotopmerkingen

Wij passen ons cookiebeleid aan wanneer onze webwinkel of de regels rondom cookies wijzigen. Je kunt de actuele versie van dit cookiebeleid raadplegen door onderaan elke pagina te klikken op de link naar het privacy & cookiebeleid van Café de Beurs.